تعیین دقیق محل عروق واریسی با تکنیک رگ یاب پیشرفته توسط دکتر سپیده پزشکی

تعیین دقیق محل عروق واریسی، با تکنیک رگ یاب پیشرفته و کالر داپلر توسط دکتر سپیده پزشکی

واریس چیست ؟

رگ های تار عنکبوتی همان رگ های نازک و ریزی هستند که گاهی از زیر پوست خودنمایی می کنند و ظاهر پوست را نا زیبا نشان می دهند. واریس برای خانم ها بسیار آزاردهنده است.
همه چیز از یک درد گنگ و احساس خستگی در پا شروع می شود. شاید خیلی از افراد آن را پشت گوش بیندازند و منتظر بنشینند تا روزی این درد برطرف شود غافل از اینکه یکی از سیاهرگ های پایشان روزبه روز گرفتگی بیشتری پیدا می کند و… بعد از آن یک روز می بینند قسمتی از پایشان تغییر رنگ داده و متورم شده و به شدت دردناک است.
انواع دیگری از برجستگی های عروقی به جز واریس ممکن است در پاها دیده شود. تلانژ کتازی، عروقی با قطر۴/۰-۱/۰ میلی متر می باشند که به شکل خطوط نازک به رنگ قرمز هستند. عروق شبکه ای، قطورتر (۴-۲ میلی متر) و پر رنگ تر هستند.
میزان شیوع این اختلال بین %۵۰ -۱۰ تخمین زده می شود. البته این میزان با بالا رفتن سن افزایش می یابد. زنانی که چندین بارداری و زایمان داشته اند شانس بیشتری دارند و احتمالاً میزان شیوع در محیط شهری بیش تر از محیط های روستایی است.

تزریق در محل رگ های واریسی برای درمان واریس توسط دکتر سپیده پزشکی

تزریق در محل رگ های واریسی برای درمان واریس توسط خانم دکتر سپیده پزشکی

مراحل قبل از تزریق و بلافاصله بعد از انجام تزریق در تصویر قابل مشاهده هست. حدودا دو هفته بعد از انجام تزریق به طور کامل میتوان تاثیر درمان را به وضوح مشاهده کرد.

درمان واریس توسط خانم دکتر سپیده پزشکی

اگر مایلید تا اطلاعات بیشتری درباره واریس کسب کنید می توانید مطلب زیر را نیز مطالعه نمایید:

مجله سلامتی قلب دکتر سپیده پزشکی متخصص قلب و عروق و فلوشیپ بیماری های مادرزادی قلب و CMRI از سوئیس

آدرس مطب: تهران، صادقيه، آيت ا… كاشاني، ساختمان پارسا، پلاك٧١،  واحد٩

تلفن جهت نوبت گیری: